Monday, April 9, 2012

CADRUL DIDACTIC CA SI PARINTE SPIRITUAL AL COPILULUI CU ADHD.PROIECT DE CONSILIERE INDIVIDUALA.

ARGUMENT:NU POTI IMBRATISA MESERIA DE CADRU DIDACTIC,DACA NU AI DRAGOSTE DE COPII ,DACA II CONSIDERI DOAR SIMPLE INSTRUMENTE IN MUNCA TA.INFORMATII DE BAZA:NUME SI PRENUME:L.C.;DATA NASTERII :4.08 1995.ISTORIC PERSONAL:PROVINE DINTR-O RELATIE DIN AFARA CASATORIEI,FIIND TOTUSI RECUNOSCUT DE TATA SI LOCUIESTE IMPREUNA CU ACESTA.DATE PSIHOLOGICE SEMNIFICATIVE:INTELIGENTA,SUB MEDIE IQ=89,MEMORIE VIZUALA SLABA,MEMORIE VERBALA SLABA,ATENTIE SLABA,ESTE USOR DISTRAS DIN SARCINA DE LUCRU,VOCABULAR SARAC,EXPRIMARE GREOAIE,FIRE LINISTITA,ECHILIBRATA,NU PREZINTA REACTII IMPULSIVE.OBIECTIVE URMARITE:STABILIZAREA ATENTIEI,STARNIREA INTERESELOR PENTRU ACTIVITATI SCOLARE,CULTIVAREA FACTORILOR INTERNI SI EXTERNI AI CAPTARII ATENTIEI,CULTIVAREA VOLUMULUI SI A DISTRIBUTIEI ATENTIEI,ATENTIA INVOLUNTARA.
ACTIUNE ASUPRA COPILULUI CU ADHD(A CADRULUI DIDACTIC):CUNOASTEREA ELEVULUI,PREZENTAREA LUI COLECTIVITATII CLASEI,STABILIZAREA ATENTIEI PRIN EXERCITII DE STABILIZARE A ATENTIEI,STARNIREA INTERESULUI PENTRU ACTIVITATILE SCOLARE,S-A REALIZAT PRIN FORMAREA UNEI IMAGINI DESPRE ROLUL SCOLII IN VIATA,CULTIVAREA FACTORILOR INTERNI SI EXTERNI,S-A REALIZAT PRIN MOTIVATIA CARE I-A FOST TRASATA IN ACTIVITATILE SCOLARE,CULTIVAREA VOLUMULUI ATENTIEI PRIN EXERCITII SPECIALE IN ACEST DOMENIU,DISTRIBUTIVITATEA ATENTIEI S-A REALIZAT PRIN SARCINI CU CARACTER AUTOMATIZAT,CA DE EXEMPLU,SCRISUL IN PARALEL CU URMARIREA PROFESORULUI,PRIN DIFERITI STIMULI ADRESATI UNOR ANALIZATORI DIFERITI,S-A LUCRAT LA ATENTIA INVOLUNTARA PRIN:INTENSITATEA STIMULILOR,CONTRAST,NOUTATE,COMPLEXITATE.ACTIUNE ASUPRA COLECTIVULUI CLASEI(A CADRULUI DIDACTIC):DISCUTII CU ELEVII CU SCOPUL SENSIBILIZARII ASUPRA PROBLEMELOR COLEGULUI LOR,CULTIVAREA RELATIILOR DE COLABORARE,INCLUDEREA COLEGULUI IN ACTIVITATEA CLASEI,COLABORAREA SI INTRAJUTORAREA IN ACTIVITATI DIVERSE,ASIGURAREA UNUI CLIMAT AFECTIV DE SIGURANTA IN VEDEREA INTEGRARII LUI IN COLECTIVUL CLASEI.STRATEGII CONCRETE FOLOSITE:INTERVENTIE CU TACT PENTRU INTEGRAREA ELEVULUI IN COLECTIV,TRATAREA DIFERENTIALIZATA A ELEVULUI CU ADHD ASIGURANDU-SE CORELAREA INTRE CONTINUTURILE OBLIGATORII SI POSIBILITATILE DE INVATARE ALE COPILULUI,APLICAREA UNOR STRATEGII DIFERITE DE EVALUARE,PASTRAREA PERMANENTA A LEGATURII CU TATAL ACESTUIA.REZULTATE OBTINUTE:PROGRSUL PE LINIA SOCIALIZARII SI INTEGRARII IN COLECTIV SI CA URMARE FORMAREA UNEI IMAGINI DE SINE POZITIVA,IN MARE PARTE CALITATILE ATENTIEI S-AU AMELIORAT ,ELEVUL RASPUNZAND MAI BINE SOLICITARILOR.CONCLUZIE GENERALA:TOATE ACESTE REZULTATE BENEFICE NU S-AR FI PUTUT REALIZA DACA NE-AM FI FOLOSIT DOAR DE CUNOSTINTELE DE PEDAGOGIE SI PSIHOLOGIE PE CARE NI LE-AM INSUSIT IN DECURSUL ACTIVITATII NOASTRE CA DASCALI,FARA A NE TRANSPUNE IN PARINTELE SPIRITUAL AL ACESTUI COPIL,CU DRAGOSTE,CU RABDARE,CALM,INTELEGERE.CORINUTA.

No comments:

Post a Comment